Společenská odpovědnost firem je pro lidi stále důležitější - 1.6.2017
Podle nedávného výzkumu se stále více Čechů zajímá o aktivity firem z hlediska CSR – společenské odpovědnosti. Společensky dpovědnou firmu jsou pak lidé 2-3x ochotnější doporučit svému okolí, než firmu, kterou vnímají jako společensky neodpovědnou.

Firmy, které jsou společensky odpovědné, jsou lépe vnímány jak u svých zaměstnanců, tak u koncových zákazníků.

Od velkých firem se očekává hlavně férový přístup ke svým zaměstnancům a ochrana životního prostředí, mladší lidé vítají také aktivity, které se týkají vzdělávání.

Více o výsledcích výzkumu se dočtete zde: http://www.ipsos.cz/spolecenska-odpovednost-firem-ovlivnuje-lidi-pri-jejich-doporucovani-a-rozhodovani/
© Copyright 2010 - 2017 Horton International. All rights reserved. Contact us for more information. Site Index